Jaki jest czas realizacji zamówienia?

 

Od chwili opłacenia lub potwierdzenia zamówienia czas realizacji wynosi od 1 do 3 dni roboczych i zależy od dostępności towaru

 

Czy jest możliwy zwrot/wymiana?

 

Zwrot lub wymiana jest możliwa w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby dokonać zwrotu bądź wymiany należy uprzednio skontaktować się z Działem Obsługi Klienta tel. 22 46 45 900 lub e-mail butik@chiara.pl

 

Jaki jest koszt wysyłki i zwrotu?

 

Wysyłka i zwrot są bezpłatne. Koszty ponosi sklep chiara.pl

 

Jak można zapłacić za zamówienie?

 

Istnieją 4 możliwości finalizacji zamówienia:

- opłacenie zamówienia za pomocą systemu DotPay

- opłacenie zamówienia za pomocą systemu PayPal

- opłacenie zamówienia u kuriera dostarczającego towar – wysyłka za pobraniem

- odbiór i płatność w jednym z butików stacjonarnych.

 

Czy istnieje możliwość sprowadzenia produktu, którego nie ma obecnie w ofercie?

 

W celu sprawdzenia dostępności produktu niedostępnego w ofercie sklepu chiara.pl prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub butkiem stacjonarnym w wybranej, dogodnej lokalizacji.

 

Czy dany kolor torebki, portfela, kosmetyczki lub butów dostępny na stronie?

 

Wszystkie produkty pokazane na stronie chiara.pl są dostępne.