Home
>
FAQ
|
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Od chwili opłacenia lub potwierdzenia zamówienia czas realizacji wynosi od 1 do 3 dni roboczych i zależy od dostępności towaru
Czy jest możliwy zwrot/wymiana?
Zwrot lub wymiana jest możliwa w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby dokonać zwrotu bądź wymiany należy uprzednio skontaktować się z Działem Obsługi Klienta e-mail butik@chiara.pl
Jaki jest koszt wysyłki i zwrotu?
Wysyłka i zwrot są bezpłatne. Koszty ponosi sklep chiara.pl
Jak można zapłacić za zamówienie?
Istnieją 4 możliwości finalizacji zamówienia:
- opłacenie zamówienia za pomocą systemu DotPay
- opłacenie zamówienia za pomocą systemu PayPal
- opłacenie zamówienia u kuriera dostarczającego towar – wysyłka za pobraniem
- odbiór i płatność w jednym z butików stacjonarnych.
Czy istnieje możliwość sprowadzenia produktu, którego nie ma obecnie w ofercie?
W celu sprawdzenia dostępności produktu niedostępnego w ofercie sklepu chiara.pl prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub butkiem stacjonarnym w wybranej, dogodnej lokalizacji.
Czy dany kolor torebki, portfela, kosmetyczki lub butów dostępny na stronie?
Wszystkie produkty pokazane na stronie chiara.pl są dostępne.