Home
>
Regulamin butiku
|
Postanowienia ogólne
1. Właścicielem butiku internetowego chiara.pl jest firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o., 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 13 wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050320, NIP 526-10-32-125, REGON 010862745.
2. Firma P.H.U. Jubiler Sp. z o.o. działa zgodnie z kodeksem dobrych praktyk o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. Konsument może zapoznać się treścią ustawy klikając w link.
3. Butik internetowy chiara.pl oferuje nowe, sprawne i oryginalne towary od autoryzowanych dystrybutorów. Obowiązkiem butiku chiara.pl jest dostarczenie Klientowi towaru wolnego od wad.
4. Wszystkie ceny w butiku chiara.pl wyrażone są w polskim złotym i zawierają podatek VAT.
5. Obsługa butiku internetowego kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem adresu e-mail lub drogą telefoniczną. Klient ma dodatkowo możliwość kontaktu za pomocą formularza kontaktowego.
Dane kontaktowe butiku internetowego chiara.pl
email - butik@chiara.pl
telefon - 22 46 45 900
Zamówienia
1. Zamówienia w butiku internetowym chiara.pl można składać 24h na dobę.
2. Złożone zamówienia w sobotę, niedzielę oraz święta zostaną rozpatrzone następnego dnia roboczego.
3. Cechy produktów (opis produktu, funkcje) umieszczone są na karcie produktu. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem zamówienia.
4. Dokonując zakupów w butiku internetowym chiara.pl, klient wyraża zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
5. Butik internetowy chiara.pl akceptuje formy płatności, tj. e-przelew, karta kredytowa, pay pal, pobranie.
6. Zamówienie z formą płatności "e-przelew", "karta kredytowa", "pay pal", "pobranie" pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
7. Butik internetowy chiara.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwość, tzn. z niepełnymi danymi, brakiem adresu e-mail, błędnym numerem telefonu lub błędnym adresem e-mail.
8. W przypadku, gdy realizacja zamówienia bądź jego części, nie będzie możliwa, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i ustalone zostaną wspólnie dalsze działania, tj.: zaproponowanie zakupu podobnych produktów, wydłużenie czasu oczekiwania, częściowa realizacja lub w ostateczności anulowanie zamówienia.
9. Produkty objęte wyprzedażą (przecena min. -20%) stanowią końcówki kolekcji, nadwyżki magazynowe lub pochodzą z ekspozycji, mogą być dostępne tylko w ograniczonych ilościach i posiadać delikatne wady.
10. Realizacja zamówionych produktów jest od poniedziałku do soboty na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Możliwy jest także odbiór osobisty w jednym z wybranych butików CHIARA. Chiara.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki w przypadku błędnego bądź niepełnego podania adresu przez Klienta.
11. Przewidywany czas dostawy zamówionego towaru wynosi 1 dzień roboczy. W okresie świątecznym (18-24 grudnia) czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych.
12. Podczas odbioru paczki, w przypadku widocznych śladów jej uszkodzenia lub naruszenia folii firmowych, należy sporządzić protokół z uwagami dotyczącymi stanu przesyłki.
Rezerwacja produktu
1. Za pośrednictwem butiku internetowego chiara.pl klient ma możliwość rezerwacji wybranego produktu w butiku stacjonarnym. Aby dokonać rezerwacji należy wybrać formę w koszyku odbiór "w butiku" oraz opcję płatności "w butiku". Jeden Klient może zarezerwować maksymalnie 2 produkty.
2. Zarezerwowany produkt nie obliguje do jego zakupu. Taka rezerwacja zostanie anulowana bez ponoszenia przez Klienta jakichkolwiek kosztów.
3. Zarezerwowany towar wysyłany jest maksymalnie do 3 dni roboczych (w zależności od dostępności produktu). Przewidywany czas dostawy zarezerwowanego towaru wynosi 1 dzień roboczy. W dniach 18-24 grudnia czas realizacji rezerwacji może ulec wydłużeniu, nie więcej niż do 5 dni roboczych.
4. Nieodebrana rezerwacja zostanie anulowana po upływie 7 dni od momentu potwierdzenia możliwości jej odbioru.
5. Rezerwacja produktu nie stanowi zawarcia żadnej umowy na odległość.
6. Rezerwacja nie podlega zwrotowi do 30 dni. Towar można zwrócić w ciągu 1 dnia lub wymienić w ciągu 7 dni na produkt w tej samej cenie bądź droższy.
Odstąpienie od umowy
1. Towar zakupiony w butiku internetowym chiara.pl może zostać zwrócony w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki, nie dotyczy rezerwacji (odbiór i płatność w butiku). W takim przypadku zwrot możliwy jest do końca następnego dnia, a wymiana przez 7 dni od daty zakupu. Każdy zwrot towaru musi zostać indywidualnie uzgodniony z Działem Obsługi Klienta. Koszty odesłania towaru pokrywa sprzedający.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z dokumentem zakupu.
3. Powyższy pkt.1 nie ogranicza prawa ustawowego. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 24 czerwca 2014 r. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35.
4. Oświadczenie o odstąpieniu (wzór) powinno zostać wysłane na adres PHU Jubiler Sp. z o.o., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar należy zwrócić na adres ustalony z Działem Obsługi Klienta.
5. Koszty odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru ponosi chiara.pl.
6. Zwroty wysłane bez konsultacji z Działem Obsługi Klienta na koszt chiara.pl nie będą przyjmowane.
7. Płatności dokonywane przez Klienta zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
8. Zwrot należności zostanie wykonany zgodnie z formą płatności, jaką dokonano zapłaty za zamówienie.
Reklamacje
1. W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Reklamacji butiku chiara.pl.
2. Reklamacje można składać bezpośrednio u sprzedawcy pod adresem podanym w niniejszym regulaminie "Postanowienia ogólne" pkt. 1. lub w dowolnym butiku Chiara. Lista butików stacjonarnych dostępna jest tutaj
3. Procedura rozpatrywania reklamacji dostępna jest tutaj
4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Przetwarzanie danych osobowych
- koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
Postanowienia końcowe